Чи є можливість замовити товар із доставкою в іншу країну?
На жаль, зараз ми працюємо тільки на території України.
Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?
У відділенні кур'єрських служб «Нова Пошта» та «Укрпошта» замовлення перебуватиме упродовж 3 робочих днів.
Після завершення цього терміну, замовлення автоматично повертається відправнику.
Чи буде нараховуватись комісія у випадку оплати замовлення під час отримання у відділенні Нової пошти?
Так, під час оплати замовлення у відділенні (або кур'єру) Нової пошти буде комісія 20 грн. + 2% від сумми замовлення.
Чи є можливість відмовитися від частини замовлення у відділенні Нової пошти?
На жаль, можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю й оформити нову заявку.
Що робити, якщо товар було пошкоджено під час перевезення?
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі, якщо ця ситуація станеться — просимо Вас повідомте нам за тел.: (098) 730-94-42.
Як я можу оплатити своє замовлення?
–Оплата при отриманні у відділенні Нової Пошти.
–Оплата за безготівковим розрахунком.
–Оплата за допомогою платіжної системи LiqPay.(на стадії розробки)
–Оплата подарунковимии сертифікатами.
Як доставляють товар по Києву?
По Києву товар доставляють за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта"
Як доставляють товар по Україні?
По Україні товар доставляють за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта"
Чи можна під час отримання приміряти прикраси?
Так, при отриманні посилки у відділені Нової пошти Ви можете приміряти прикраси.
Якщо Вам не підійшов розмір, Ви можете відмовитись від замовлення та повернути його нам.
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів, або поломок не з вини покупця. Гарантія надається на термін до 3 місяців.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Якщо з вашою прикрасою відбулась поломка не по вашій вині, звернітся до наших менеджерів, вони підскажуть куди необхідно відправити прикрасу для ремонту або заміни на нову.
Контакти менеджерів:
тел. (098) 730-94-42;
direct in Instagram: https://www.instagram.com/minimalist_jewelry/
Чи є у вас додаткові знижки на день народження?
Додаткових знижок до дня народження ми не надаємо.
При замовленні чи отримаю я ювелірну прикрасу в брендовій упаковці?
При оформленні замовлення через інтернет-магазин Ви отримуєте ювелірний виріб в нашій фірмовій упаковці «Minimalist»
Чи можете ви нанести гравіювання або напис на вироби?
Нажаль, ми не наносим гравіювання на вироби під замовлення.
Чи темніє срібло?
Срібло - це метал, який схильний до окислення.
На сріблі при його взаємодії із сіркою з'являється темно-сіра окісна плівка, яка потім чорніє.
В нашому інтернет-магазині представлені вироби зі срібла без покриття та с покриттям - Родієм.
Прикраси вкриті Родієм менш підвержені впливу навколишнього середовища.
Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі.
Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не вживаний і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертих місць;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
Як скасувати замовлення?
Ви можете скасувати замовлення за телефоном (098) 730-94-42.
Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?
Ми страхуємо весь товар, який надсилаємо в інші міста. У разі, якщо Вашого товару не буде в офісі перевізника (з якихось причин), ми упродовж 2 — 3 днів надішлемо Вам новий товар.
Чи повертається різниця, якщо вартість товару нижча за номінал сертифіката?
Під час купівлі товару номінал сертифіката списується повністю.
У разі, якщо вартість покупки менша за номінал сертифіката, різниця між вартістю не повертається.
У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару й номіналом сертифікату оплачується додатково.
Чи може скористатися подарунковим сертифікатом інша людина?
Подарунковий сертифікат є сертифікатом на пред'явника (не є іменним).
Будь-яка фізична особа, яка пред'явила сертифікат, може придбати за його допомогою товар.
Чи можна повернути подарунковий сертифікат і отримати назад кошти?
Сертифікат не підлягає поверненню / обміну й не може бути використаний для отримання готівки.
Чи можна використовувати кілька сертифікатів одночасно?
Кількість сертифікатів в одному замовленні не обмежена.
Чи можна використовувати сертифікат для купівлі декількох товарів одночасно?
Ви можете використовувати сертифікат для оплати одного замовлення, незалежно від кількості найменувань товарів у замовленні.
На жаль, зараз ми працюємо тільки на території України.
Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?
У відділенні кур'єрських служб «Нова Пошта» та «Укрпошта» замовлення перебуватиме упродовж 3 робочих днів.
Після завершення цього терміну, замовлення автоматично повертається відправнику.
Чи буде нараховуватись комісія у випадку оплати замовлення під час отримання у відділенні Нової пошти?
Так, під час оплати замовлення у відділенні (або кур'єру) Нової пошти буде комісія 20 грн. + 2% від сумми замовлення.
Чи є можливість відмовитися від частини замовлення у відділенні Нової пошти?
На жаль, можливості відмовитися від частини замовлення немає. Ви можете відмовитися від неактуального замовлення повністю й оформити нову заявку.
Що робити, якщо товар було пошкоджено під час перевезення?
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення — необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі, якщо ця ситуація станеться — просимо Вас повідомте нам за тел.: (098) 730-94-42.
Як я можу оплатити своє замовлення?
–Оплата при отриманні у відділенні Нової Пошти.
–Оплата за безготівковим розрахунком.
–Оплата за допомогою платіжної системи LiqPay.(на стадії розробки)
–Оплата подарунковимии сертифікатами.
Як доставляють товар по Києву?
По Києву товар доставляють за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта"
Як доставляють товар по Україні?
По Україні товар доставляють за допомогою кур'єрської служби "Нова Пошта"
Чи можна під час отримання приміряти прикраси?
Так, при отриманні посилки у відділені Нової пошти Ви можете приміряти прикраси.
Якщо Вам не підійшов розмір, Ви можете відмовитись від замовлення та повернути його нам.
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів, або поломок не з вини покупця. Гарантія надається на термін до 3 місяців.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Якщо з вашою прикрасою відбулась поломка не по вашій вині, звернітся до наших менеджерів, вони підскажуть куди необхідно відправити прикрасу для ремонту або заміни на нову.
Контакти менеджерів:
тел. (098) 730-94-42;
direct in Instagram: https://www.instagram.com/minimalist_jewelry/
Чи є у вас додаткові знижки на день народження?
Додаткових знижок до дня народження ми не надаємо.
При замовленні чи отримаю я ювелірну прикрасу в брендовій упаковці?
При оформленні замовлення через інтернет-магазин Ви отримуєте ювелірний виріб в нашій фірмовій упаковці «Minimalist»
Чи можете ви нанести гравіювання або напис на вироби?
Нажаль, ми не наносим гравіювання на вироби під замовлення.
Чи темніє срібло?
Срібло - це метал, який схильний до окислення.
На сріблі при його взаємодії із сіркою з'являється темно-сіра окісна плівка, яка потім чорніє.
В нашому інтернет-магазині представлені вироби зі срібла без покриття та с покриттям - Родієм.
Прикраси вкриті Родієм менш підвержені впливу навколишнього середовища.
Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після купівлі.
Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не вживаний і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертих місць;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
Як скасувати замовлення?
Ви можете скасувати замовлення за телефоном (098) 730-94-42.
Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?
Ми страхуємо весь товар, який надсилаємо в інші міста. У разі, якщо Вашого товару не буде в офісі перевізника (з якихось причин), ми упродовж 2 — 3 днів надішлемо Вам новий товар.
Чи повертається різниця, якщо вартість товару нижча за номінал сертифіката?
Під час купівлі товару номінал сертифіката списується повністю.
У разі, якщо вартість покупки менша за номінал сертифіката, різниця між вартістю не повертається.
У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару й номіналом сертифікату оплачується додатково.
Чи може скористатися подарунковим сертифікатом інша людина?
Подарунковий сертифікат є сертифікатом на пред'явника (не є іменним).
Будь-яка фізична особа, яка пред'явила сертифікат, може придбати за його допомогою товар.
Чи можна повернути подарунковий сертифікат і отримати назад кошти?
Сертифікат не підлягає поверненню / обміну й не може бути використаний для отримання готівки.
Чи можна використовувати кілька сертифікатів одночасно?
Кількість сертифікатів в одному замовленні не обмежена.
Чи можна використовувати сертифікат для купівлі декількох товарів одночасно?
Ви можете використовувати сертифікат для оплати одного замовлення, незалежно від кількості найменувань товарів у замовленні.
